CSPromod :
WildChild 2007.01.19. 14:05
Elrkezett a perc amire annyian vrtatok, a
CSPromod mapjai vgre nyilvnoss vltak s mindenki szmra
letlthetek. A mai naptl teht az 1.6, source motorra ltetett mapjai kzl a
dust, az inferno, a nuke s a train pixelei kztt is jtszhatunk majd. Ez a
bejelents is egy lpssel kzelebb visz minket a lehetsges 1.6 korszak
vghez. Igaz counter-strike 1.6-ot felvltani kpes jtk mivolta mg korntsem
biztos, de a kzeljvben trtnt esemnyeket tekintve ez is egy nagy lps
elre.
LINKEK: › CSPromod
mapok
*** UPDATE ***
Kpek, infk kerltek fel a plykrl
Nhny kp pr plrol az ancients oldalrl:
de_nuke
A Promod-verzi s mint mindegyik CSP plya egy az egyben jelenti meg elttnk az 1.6-os ikertestvrt a plynak arnyaiban s dsztettsgben egyarnt, taln csak a sznekben lehet klnbsget felfedezni. Nincs targonca, nincsenek aktk, a kishz tovbbra sem srga de a CT illetve Terror-piros ugyangy virt a helyn mint a rgi j reg 1.6ban.
de_dust2
A Sourceos dust2 anno rengeteg bnusz fcsrrel rendelkezett, melyek eredetileg tereptrgyknt funkcionltak a plyn, azonban remekl ki lehetett hasznlni gy tmads, mint vdekezs esetn. Lteznek klnfle hordk, dobozok Sourceban amelyek nha felettbb idegestek lehetnek ha netn beleakad az ember, azonban egy szp nagymret hord A-hossz eltti fakapu-bejrathoz pr jl irnyzott golyval odagrgetve nagymrtkben megnehezti a nesztelen behatolst. Kicsit kevsb tlthat a terror-kezdrl a fakapu A-rviden tallhat egy doboz, amely kicsit taln megnehezti a bejutst, azonban a legnagyobb klnbsg amit neknk annak idejn 1.6-rl ttrskor meg kellett szoknunk, hogy a sttbl Sourceban ki lehet szpen szedegetni a rvid vdelmet. Ezek az aprsgok Promodos verzibl termszetesen szpen ki lettek gyomllva, visszaadva az 1.6-os „si feelinget”. Megemlthet mg persze az is, hogy csppet kevsb tlthat terror-kezdrl a fakapu, de a Promodos fik ismt j munkt vgeztek, piplva.
de_inferno Amellett hogy grafikailag pompsra sikeredett, emellett radsul kifejezetten jtszhat is lett. Termszetesen sajnos a csodaszp kls nem vrt masszv fps-zuhansokhoz vezethet bizonyos felesleges tereptgyakkal s textrkkal felvrtezett helyeken. Hogy kuLit idzzem: nincs tl sok fpsben gazdag hely. Rendkvl nehz lesz ennek a plynak kt vltozatt sszehasonltani, mivel rengeteg eltrs van, melyek nem felttlenl aprbb klnbsgek. A f tvonalak vltozatlanok ugyan, de a plyn fellelhet kisebb folyosk, pl. egy szekr melyrl egyedl bejutni a „mozis/tv-s rszhez” vagy a rengeteg sztszrt tereptrgy, etc. elrendezse sszehasonlthatatlanul ms. A Sourceos s 1.6-os verzi ezen a plyn nagymrtkben klnbzik, nem gy mint az elbb emltett dust2-n , ahol a „fbb” dobozok szinte ugyangy, ugyanott maradtak egy-egy kivteltl eltekintve.
de_train
Kezdetektl velnk volt,mita CS:S ltezik. Kisebb talaktsokon esett t de a grafikai klnbsgeken semmilyen komoly vltozst nem fedeztnk fel benne. Taln az egyik legszebbre sikeredett Source map ( az elsk kzl pedig mindenkpp ). Promods testvre ismt kicsit idegenl hatott szmomra a kiss doboz-jelleg vonatjaival s lesimult falaival. Ami merben ms: A vonatok alatt szinte teljesen tlthat/tlhet a plya csakgy mint 1.6ban, gyakorlatilag nincs tbb sunyuls, vagonok alatti/mgtti masszv bjcska, problma nlkl t lehet ltni a vagonok alatti rszt.
Forrs : ancients.hu
|